Czy wiesz czemu logo jest tak bardzo istotne?

Dlaczego logo jest ważne?  Odpowiedzi jest wiele, a nawet nieskończenie wiele:

  • podstawowy znak identyfikacji firmy

  • logo to symbol firmy

  • czynnik wyróżniający spośród konkurencji

  • wybieramy produkty na podstawie i wartości postrzeganej (branding), a nie rzeczywistej

  • logo skrywa w sobie ukryty przekaz dla podświadomości klienta

  • i wiele innych

Ale czy o każdym logo możemy powiedzieć, że kreuje firmę i ma fundamentalne znaczenie dla postrzegania marki… Zdecydowanie nie.

Dobre logo to takie, które przede wszystkim jest rozpoznawalne, proste, elegancie, wyróżniające się, niosące określony przekaz.

David Airey wybitny grafik na początku swoje książki „Logo Design Love” – zauważył, że przez 33 minuty po przebudzeniu obcujemy z około 33 logotypami. Na samym początku dnia wyłączamy budzik określonej marki, następnie sięgamy po szczoteczkę do zębów która opisana jest wyraźnym logo, pasta do zębów, płyn do pukania ust itd. Na wszystkim produktach w kluczowych punktach widnieją logotypy.

Robiąc siadanie, spotykamy się z kolejną lawiną logotypów, kawa, płatki śniadaniowe, mleko, cukier itd. Przez kolejne etapy dnia stykamy się z ogromna ilość logo.

Logo jest najważniejszym element wizerunku firmy, często kupujemy kierując się określonym symbolem na opakowaniu, a nie wartością rzeczywista produktu

Uświadomienie sobie, że codziennie otacza nas tysiące logotypów, jest podstawa do tego aby zrozumieć istotę znaczenia logo. Znak firmowy musi być wyjątkowy, a jego wyjątkowość skalda się wiele czynników.

Szukasz dobrego logo, to nie jest miejsce dla ciebie!!!!

Jeśli szukasz wyjątkowego logo to dobrze trafiłeś.

Projektując logo zaczynamy od partnerskiej dyskusji z naszym klientem oraz prosimy o wypełnienie brifu-LOGO. Uzyskane informacje pozwalają nam rozpoznać preferencje klienta, cele jakie są stawiane przed logo itp. Zebrane informacje pozwalaj nam rozpocząć szkicowanie.

Zostaw komentarz